facebooktwitteryoutube
in problemy z potencją - 26 Lut, 2015
by admin - no comments
Męska bezradność
opony kormoran 205

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, choć przestrzegam, żebyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! potencja

Zauważyłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam strach i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, aby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oszacuje etap choroby oraz wskaże stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności z erekcją są całkowicie uleczalne!
Najczęstsze leczenie prowadzone jest przede wszystkim przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Stosuj zdrową dietę

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców i warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz otyłości. Z owoców bardzo najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto zjadać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można spytać też dietetyka o poprawną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wdrożenie do swojego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem wzmaga aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa bardzo źle na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie niepokojące problemy, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będzie cię „czuć” z odległości. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej niemiły zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz kłopotliwych sytuacji między wami, również w łózku. Rzecz jasna jako palący raczej nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak istotne jest, abyś oprócz diety aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na urlop rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma teraz problemy (nawet w przypadku, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : tania viagra